vineri, 27 noiembrie 2009

Jeg de campanie

Imi pare rau ca ultimele mele postari sunt cam sobre..dar ma simt obligat ca atunci cand vad un c***t sa zic ca pute.

Din pacate si cel de azi este in aceeasi nota. Si din pacate politica noastra cea de toate zilele nu ma lasa sa nu zic "puutee". Azi cand am plecat de acasa subiectul discutat frenetic la realitatea si antena 3 era bucata plasata strategic de Basescu in freza unui pusti de 10 ani. Cand m-am intors acasa..aceeasi bucata in aceeasi freza. Doar ca acum erau alti moderatori si invitati. Dupa 5 ore, alti invitati, acelasi subiect. E normal sa se discute..e genul de filmulet care poate castiga alegeri..dar totusi..

Acum e randul meu sa devin moderator. Parerea mea e ca filmul e putin trucat. Cu toate ca la inceputul zilei eram convins ca Base a comis-o grav de data asta. Dar vazand halul in care prezinta astia subiectul am inceput sa-mi pun anumite semne de intrebare. Prima idee care nu ma lasa sa dorm noaptea e faptul ca filmul asta iese la iveala tocmai acum. Adica in 2004 nu era campanie electorala? Sau toata lumea era chioara atunci? Sau PSD-ul nu voia ca Nastase sa castige alegerile? Al doilea lucru care m-a pus pe ganduri a fost chiar modul in care prezentau astia subiectul. Inca sunt dubii in privinta veridicitatii filmului si deja se vorbea ca si cum ar fi adevarat. In plus, cui indraznea sa comenteze pro Basescu i se taia foarte rapid macaroana. In al treilea rand e chiar pustiul cu pricina. A intrat in direct, a zis ca nu e adevarat nimic din ce e la televizor. Cum a inchis astia o dadeau la intors cum ca aveau ei informatii ca familia i-a fost amenintata..frateee. In final m-am uitat la Nasul pentru ca stiam ca trebuie sa fie invitat cineva care sa prezinte ori adevarul ori aceeasi chestie dintr-o alta perspectiva. Si era un tip care spunea ca a vazut clar faza (chiar putea fi vazut in filmulet). Tipul asta a fost azi la realitatea, a zis ca a vazut faza si ca nu a fost asa si dupa 3 minute a venit cineva la el si i-a spus "va multumim, la revedere". Fara sa-l bage in direct, fara nimic. Impartialitate, prezumtia de nevinovatie, analiza, adevar..parca astea erau principiile dupa care se ghida presa. In schimb ne sunt servite minciuni, manipulari si informatii filtrate mai rau ca inainte de 89'.

Cerandu-mi inca odata scuze pentru postul posac, va urez sa nu deveniti niciodata cum au ajuns astia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu