luni, 2 noiembrie 2009

This is it

Buna seara, ziua, dimineata dragii "moshului".

Azi, am vazut si eu "This is it". Doua cuvinte: foarte tare. Singura parte care m-a deranjat a fost ca nu a bagat "Will you be there" in film.

Deci..lasand la o parte mica suspiciune pe care o am ca unii au zis ceva de genul: "bineeee..ai murit..lasa ca tot facem noi bani pe spatele tau", filmul iti arata fix partea de care trebuie sa iti aduci aminte cand te gandesti la un artist: opera lui si "geniul" lui creator. Si din ce iti arata filmul..tot respectul pentru MJ. Cred ca daca baga melodia mai sus mentionata imi dadeau si lacrimile :).

Si filmul iti mai da o senzatie. Aratand ce s-a petrecut prin culise si la repetitii simti ca devii prieten de-al lui Michael. O faza mi-a ramas in minte. Pe la inceputul filmului era el pe scena cu directorul ala gras. Si incerca sa scoata perfect un inceput de melodie. Se concentra atat de tare incat zici ca era in lumea lui. Cand i-a iesit si a inceput sa continue melodia, a trebuit ca grasu de langa el sa faca semn celorlalti sa cante cu el. El deja incepuse sa simta melodia in fiecare celula si nu mai avea treaba cu ce era p langa el. Deci..ori era geniu, ori nebun..si daca nu vezi filmul poate ai dubii..dar dupa ce il vezi iti e clar ca o sa treaca ceva timp pana o sa se mai nasca unul ca el....

Si daca ei nu au pus "Will you be there"...

Un comentariu:

  1. he's the best.. sh aqm pe ultima suta de metri era in mare forma, nu cum se auzea..si era f pasionat..this is it, baby :D

    RăspundețiȘtergere