sâmbătă, 4 iulie 2009

Vedetisme

Cu mici intarzieri iata-ma din nou in fatza calculatorului compunand un post nou..deh e greu sa tii un blog cand ai o viatza asa ocupata:)..si mai cu seama cand nu ai calc.


Dar scopul meu nu e sa va povestesc ce-am facut eu..deci sa trecem la lucruri serioase. In primul rand maine super finala la Wimbledon - Federer vs Roddick. Sper sa dureze mai mult de 3 seturi si sper sa se ridice la nivelul semifinalelor...


In al doilea rand subiectul care m-a pus pe ganduri zilele astea este moartea lui Michael Jackson. Si m-a facut sa ma gandesc la felul de viata pe care o are o vedete..Nu o "vedeta" produsa artificial in vestitul apartament de la romana, ci despre o vedeta adevarata, una care poate schimba milioane de opinii printr-o fraza. Nu stiu daca as putea sa traiesc o viata de vedeta. Sunt multe lucruri pe care le-as vrea. De exemplu sa vad ca milioane de oameni apreciaza ceea ce fac. Sa stiu ca am prieteni, daca nu prieteni adevarati macar oameni care sa ma primeasca bine, oriunde. Cum am spus mai sus, sa pot schimba opinii printr-o fraza. Sa stiu ca prin ce exprim inspir oamenii. Sa am bani atat pentru mine (si tot ce implica asta) cat si ca sa ajut pe ceilalti. Sa fac ceea ce imi place si sa ma distrez de fiecare data cand lucrez.

Dar cum nu pot sa fie toate frumoase ar fi unele parti ale statutului de vedeta pe care nu mi le-as dori. In primul rand ar cam trebui sa spun adio intimitatii pentru ca articolele cu viata privata se vand cel mai bine. Daca as fi fost vedeta cred ca va-ti fi plictisit de pozele cu fundul meu gol prin ziare pentru ca asa consider ca ar trebui tratati cei care vor sa-si bage nasul peste tot. Apoi toti ar vrea sa imi fie prietenii si nu as stii care ce vrea. Si probabil cu timpul as ajunge sa imi doresc sa dau toti banii mei pe o zi in care sa fiu om normal, in care sa pot sa face lucruri mici, banale. As ajunge sa imi doresc sa nu trebuiasca sa angajez un comando ca sa ma scoata din tara in liniste, sa nu trebuiasca sa-mi inchiriez o insula ca sa pot petrece o saptamana linistita cu familia. Mi-as dorii sa nu afle toata planeta ca atunci cand incercam sa descui usa de la casa am scos cheia cu doua degete din buzunar si cu cealalta mana m-am scarpinat in urechea dreapta. Mi-as dorii ca atunci cand dau un interviu sa se spuna exact ce am declarat. Si lista poate sa devina foarte lunga. Dupa parerea mea lucrurile astea au dus la decaderea lui Michael Jackson si in final la moartea lui. Si e pacat pentru ca ,muzical, MJ a fost un geniu.

Raman cu dilema: a fi sau a nu fi..vedeta.

3 comentarii:

  1. Ah..ai vrea sa poti molesta un copil in voie fara sa se ia nimeni de tine...sa iti faci milioane de operatii astfel incat sa ai un regn total necunoscut,sa iei tone de pastile si sa iti faci sanatatea praf si nimanui sa nu i pese...a fi vedeta inseamna a nu avea viata personala...Imaginea conteaza foarte mult.
    Mah grasule...ce naiba esti asa sentimental??vara te face emo?toti suntem tristi din cauza ca M.J a murit..dar si-a facut-o cu mana lui .oricum.sper sa te reintorci la articolele tale caterinca ...Daca maine vad un articol legat de Pro sau Contra adoptiilor de copii ...nu ti mai citesc blogul o luna !

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ba a ajuns sa fie maniac tocma ptk imaginea conta asa mult sh nu neaparat pt fani..ptk dak arata ca marian iancu sh facea ce a facut tot avea macar trei sferturi din fani..

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred k ar mai trebui sa mai scrii ink 10 articole de MJ :X sh tot n-ai scrie tot..e f discutabil de tot ce se spune despre el. dar in concluzie nu cred k ar fi bine sa fii(impersonal) vedeta, tocmai ptk s-ar spune atatea lucruri despre tine, majoritatea minciuni, care pana la urma te aduc la disperare.
    p.s.: tocmai ai fost amenintat mai sus;)) :*:*

    RăspundețiȘtergere